Odpowiedzi

2010-02-24T11:11:57+01:00
Poniewaz jest to inna półkula i jest róznica dwóch pór roku
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T11:12:53+01:00
Ponieważ Słońce wtedy góruje na zwrotniku Koziorożca. Po tym dniu, znów "kieruje się" w stronę Równika, gdzie w zenicie będzie górować w dzień równonocy. Odwrotna sytuacja jest wtedy kiedy Słońce góruje w zenicie na zwrotniku Raka, wtedy to u nas, rozpoczyna się kalendarzowe lato.
4 4 4
2010-02-24T11:16:49+01:00
-Obrót ziemi dookoła słońca
-Różne strefy klimatyczne
-różnorakie położenie nakuli ziemskiej

Dodatkowo:
To jest związane z obrotem ziemi wokół słońca i gdy u nas zaczyna sie zima słońce jest nisko i jest zimno , a tam góruje i zaczyna sie lato:]

Prosze i nmzc DZIĘKOWAĆ:'
3 4 3