Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T13:02:11+02:00
A)
0
50
70
510
31900
1
b)
0
54
73
513
31896
1
c)
0,3
53,8
72,7
512,6
31896
1
2009-10-17T13:05:05+02:00
A)
0.299;=0
53,8;=50
72,(6);=70
512,6(2);510
31896;=31900
0.955;=1
b)
0.299;=0
53,8;=54
72,(6);=73
512,6(2);=513
31896;=31896
0.955;=1
c)
0.299;=0,3
53,8;=53,8
72,(6);=72,7
512,6(2);=512,6
31896;=31896
0.955;=1
2009-10-17T15:06:05+02:00
A)
0
50
70
510
31900
0

b)
0
54
73
513
31896
1

c)
0,3
53,8
72,7
512,6
31896
0,1