Odpowiedzi

2009-10-17T13:00:02+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T13:00:36+02:00
17-14+25=28
25:5*8=40
Jak ma się do tego kolejność wykonywania działań matematycznych ????
napierw robisz mnożenie i dzielenie a później dodawanie i odejmowanie
2009-10-17T13:02:17+02:00
17-14+25=17-39=28
25:5*8=5*8=40

Kolejność wykonywania działań to
1.mnożenie lub dzielenie w zależności od kolejności w której występują
2.dodawanie i odejmowanie