Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T11:47:55+01:00
1733 r. – pierwszy wynalazek – latające czółenko Jamesa Kaya (maszyna tkacka)
1760 r. – rząd angielski wyznaczył nagrodę za wynalezienie maszyny przędzalniczej
1765 r. – Jamek Arkwright – skonstruowanie maszyny przędzalniczej
1779 r. – Samuel Crompton – udoskonalenie maszyny przędzalniczej
1787 r. – Edmund Cortwright – skonstruowanie krosna tkackiego
1 5 1
2010-02-24T12:00:14+01:00
1733 r. – pierwszy wynalazek – latające czółenko Jamesa Kaya (maszyna tkacka)
1760 r. – rząd angielski wyznaczył nagrodę za wynalezienie maszyny przędzalniczej
1765 r. – Jamek Arkwright – skonstruowanie maszyny przędzalniczej
1779 r. – Samuel Crompton – udoskonalenie maszyny przędzalniczej
1787 r. – Edmund Cortwright – skonstruowanie krosna tkackiego,i 1769r maszyna parowa
1 2 1