Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T12:10:25+01:00
Mój kontakt z Bogiem odczuwam każdego dnia.Gdy rano wstaję,cieszę sie wszystkim co mnie otacza,gdy idę do pracy dziekuję Mu za opiekę nade mną w czasie drogi.Zjadając posiłek jem go w ciszy,a wieczorem dziękuję za cały dzień,proszac o spokojną noc.Gdy czuję potrzebę siegam po biblię,bądź idę do Kościoła,by w ciszy i skupieniu móc z Nim porozmawiać.
2 5 2
2010-02-24T14:26:53+01:00
Modlitwa czyli rozmowa z Bogiem
udział we Mszy św.
zwykła rozmowa
2 5 2