Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T11:43:40+01:00
Marka Kotańskiego możemy uznać za człowieka który współcześnie realizował ideę św. Brata Alberta, ponieważ pomagał ludziom którzy nie mieli dachu nad głową oraz tym którzy mieli trudną sytuację materialną. Ten człowiek działał z bezogranicznym poświęceniem Opiekował się ludżmi jak ojciec własnymi synami. Swoim życiem i postepowaniem dawał przykład innym
17 4 17
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T11:44:19+01:00
Marek Kotański tak jak św. Brat Albert uważał, że należy pomagać ludziom. Udzielał pomocy osobom uzależnionym od alkoholu, narkotyków, zakażonych wirusem HIV, byłych więźniów czy osób bezdomnych. Nie przejmował się licznymi niepowodzeniami, ale dalej wierzył, że może naprawdę pomóc tym ludziom i poświęcił dla nich całe życie. Założył Monar.
13 4 13