Odpowiedzi

2010-02-24T11:52:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T12:01:06+01:00
Około 100 błędów, które związane są z nieprzestrzeganiem zaleceń i konwencji stworzonych przez World Wide Web Consortium. Nie zadbałeś/aś o pełne wypełnienie sekcji <head> przez co googlowe (i każde inne) roboty będą miały problem ze znalezieniem Twojej strony. Walidator pokazuje 13 ostrzeżeń. W CSS błędów nie widzę :) Po prawej stronie brzydka pusta przestrzeń (zrób coś z nią). Ogólnie nie używa się ozdobników typu "padające płatki śniegu". Polecam książkę "Nie każ mi myśleć". Widać, że dopiero zaczynasz ją tworzyć więc: kiedy skończysz to daj do oceny jeszcze raz (tylko już całkowicie dokończoną). Osobiście stat4u zostawiłbym właśnie na sam koniec i kod wstawiłbym wtedy kiedy zrobiłbym całą stronę. Teraz - kiedy jeszcze nad tym pracujesz - takie statystyki mogą Ci dać błędny pogląd na temat internautów, który Twoją stronę odwiedzają. Na koniec: albo zadbaj aby w szablonie nie było błędów (przerób go) albo skorzystaj z takiego, który już na wejściu jest zgodny ze standardami (obecny szablon raczej mało przerobiłeś dlatego tyle błędów świadczy o braku kompetencji u autora tego szablonu).