Krzyżówka z TECHNIKI ( ale nie ma w spisie takiego przedmiotu)
1. ( na 8 liter) jeden z manewrów na drodze
2.(na 18 liter) tam piesi mają pierwszeństwo przed pojazdami i mogą poruszać się całą szerokością drogi, nie tylko po chodnikach
3.(na 10 liter) droga nie dla rowerów
5. (na 8 liter) pojazd samochodowy
7. ( na 7 liter) nie służy do zabawy
8. (na 9 liter) np. jedzie wierzchowcem
11.( na 6 liter) aby nastąpił, musi trwać dłużej niż minutę

3

Odpowiedzi

2010-02-24T12:03:53+01:00
11 postój
5samochód
3 autostrada

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T12:12:26+01:00
1. omijanie
2.przejście dla pieszych?:)
3. autostrada
5. samochód? :)
7.
8.
11.postój

dziwna ta krzyżówka. :)
Mam nadzieje,że choć tyle Ci pomoże.
pzdr.
powodzenia :)
2010-02-24T15:33:48+01:00
1.omijanie
3. autostrada
7. samochód
8.kierowca
11. postój