Odpowiedzi

2010-02-24T12:31:26+01:00
POZYTYWNE:
- komfort jazdy
-szybkość w docieraniu do celu
- wygoda
- tańszy niż np. komunikacja prywatna ( biura transportowe)


NEGATYWNE:
-zanieczyszczenia środowiska
- większa ilość wypadków
- nie wykorzystywanie w pełni możliwości samochodów (zarejestrowany na 5 a jeździ 1)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:17:31+01:00
Negatywne:
-zanieczyszczanie środowiska
-spaliny wydobywujące sie z samochodu szkodzą ludziom
-zatruwanie powietrza
-dużo wypadków
POztytywne
-ułatwienie transportu
-budowanie nowych fabryk samochodu co wiąże się ze zmiejszeniem bezrobocia
-bezposredni transport,,od drzwi do drzwi'
3 4 3