Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:09:12+01:00
- Poszerzyć jezdnię
- Poprawić stan dróg (załatać dziury)
- więcej kontroli policji
- więcej radarów
- prawo jazdy bardziej doświadczonym kierowcom
- chodniki na poboczach dróg
- bardziej widoczne przejścia przez pasy
- lepiej odkopane drogi, gdy pada śnieg
2010-02-24T16:54:35+01:00
- Poszerzyć jezdnię
- Poprawić stan dróg (załatać dziury)
- więcej kontroli policji
- więcej radarów
- prawo jazdy bardziej doświadczonym kierowcom