Uzupełnij tekst odpowiednimi przydawkami

Proszę panstwa szkoda ze panstwo tego nie widza oto przed nami rozciaga sie..........przepasc otoczona....szczytami.....mezczyzna jest juz prawie gotowy do .......skoku za chwile zobaczymy jak odbije sie od.....krawedzi.....i poszybuje nad......czeluscia nad jego glowa widac.....niebo rozswietlone.........promieniami......ma skupiona twarz jego..... przyjaciele pomagaja mu zapiac....uprzaz ktora bedzie podtrzymywac go w trakcie lotu i juz......odbicie i skoczek szybuje w powietrzu jego......lotnia lekko drzy poruszana.......wiatru przed smialkiem jeszcze......matrow do.....brzegu widzowie w ......napieciu czekaja chwili gdy stopy.....dotkna ziemi coz za .....odwaga

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T12:59:17+01:00
Głęboka przepaść
wysokimi szczytami
młody mężczyzna
swojego skoku
wąskiej krawędzi życiowej
nieziemską czeluścią
niebieskie niebo
złotymi promieniami słonecznymi
wierni przyjaciele
metalową uprząż
lekkie odbicie
kolorowa lotnia
powiewami wiatru
kilkanaście metrów
skalistego brzegu
wielkim napięciu
lekko dotkną
niesamowita odwaga

mam nadzieje że pomogłam ;)
74 4 74
2010-02-24T13:02:52+01:00
Proszę panstwa szkoda ze panstwo tego nie widza oto przed nami rozciaga sie ogromna przepasc otoczona wielkimi szczytami. Mezczyzna jest juz prawie gotowy do trudnego skoku za chwile zobaczymy jak odbije sie od ostrej krawedzi zbocza i poszybuje nad chmurami czeluscia nad jego glowa widac wspaniałe niebo rozswietlone pięknymi promieniami słońca. Ma skupiona twarz jego wierni przyjaciele pomagaja mu zapiac skomplikowaną uprzaz ktora bedzie podtrzymywac go w trakcie lotu i juz następujeodbicie i skoczek szybuje w powietrzu jego czerwona lotnia lekko drzy poruszana podmuchem wiatru przed smialkiem jeszcze 40 matrow do pięknego brzegu widzowie w wielkim napieciu czekaja chwili gdy stopy człowieka dotkna ziemi coz za niesamowita odwaga!!!
40 3 40