Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:00:15+01:00
1.1św. Piotra
2.papież
7 1 7
2010-02-24T13:01:02+01:00
Pan Jezus wybrał Piotra na swojego następcę, by głosił Jego życie i Zmartwychwstanie, by nawoływał do nawrócenia, by zakładał Kościoły.

Kościołem kieruje Papież(Ojciec Święty), aktualnie Benedykt XVI.
5 3 5
2010-02-24T13:02:31+01:00
Jezus Chrystus nie mianował nikogo swoim zastępcą... św. Szymon Piotr Apostoł został (po Zesłaniu Ducha Świętego) pierwszą głową Kościoła a kontynuatorem jego władzy jest człowiek którego nazywamy papieżem.
4 3 4