Odpowiedzi

2010-02-24T13:26:24+01:00
Dzieciństwo
dziedzictwo
ptactwo
darmozjadztwo
fryzjerstwo
dziennikarstwo
domostwo
gospodarstwo
wysłannictwo
zesłannictwo
prasownictwo
bibliotekarstwo
rozdawnictwo
strzelnictwo
zachłannictwo
odbiornictwo
państwo
punktostwo
członkowstwo

Proszę daj NAJ...;)))










2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:33:07+01:00
1.słownictwo
2.bractwo
3.chamstwo( sorki za skojarzenie)
4.pijaństwo
5.rolnictwo
6.starostwo
7.kapłaństwo
8.brudastwo
9.brzydactwo
10.nieróbstwo
11.lenistwo
12.czytelnictwo
13. biedactwo
14. męczeństwo
15. choróbstwo
16.kłamstwo
17.uczestnictwo
18.województwo
19.dzieciństwo
20.domostwo
21.ptactwo
22.państwo
23. dziedzictwo
24.zachłannictwo
25.wysłannictwo
26.strzelnictwo
27.dziennikarstwo
28.plotkarstwo
29.nudziarstwo
30. brak pomysłow
3 3 3