Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:10:18+01:00
Dziewictwo
zbieractwo
dziedzictwo
marnotrawstwo
pośrednictwo
inwalidztwo
śledztwo
dowództwo
jasnowidztwo
kazirodztwo
ubóstwo
ciemięstwo
męstwo
towarzystwo
żelastwo
krętactwo
kupiectwo
bogactwo
lotnictwo
wariactwo
1 1 1
2010-02-24T13:10:55+01:00
Dziewictwo
kazirodztwo
dziedzictwo
bogactwo
prostactwo
biedactwo
maleństwo
podadztwo (ktoś jest na coś podatny)
proroctwo
biskupstwo
wydawnictwo
marzycielstwo
ptactwo
wujostwo
kuzynostwo
rodzicielstwo
macierzyństwo
pijaństwo
państwo
miasto
2010-02-24T14:28:29+01:00
1.Biedactwo
2.bogactwo
3.dziedzictwo
4.dziewictwo
5.hutnictwo
6.górnictwo
7.krętactwo
8.kupiectwo
9.lotnictwo
10.łowiectwo
11.pośrednictwo
12.proroctwo
13.prostactwo
14.próżniactwo
15.ptactwo
16.słownictwo
17.szlachectwo
18.tkactwo
19.wariactwo
20.współzawodnictwo
21.wydawnictwo
22.zbieractwo

1.aktorstwo
2.biskupstwo
3.brzuchomówstwo
4.chciejstwo
5.ciemięstwo
6.gospodarstwo
7.językoznawstwo
8.kapłaństwo
9.kłamstwo
10.księstwo
11.kuzynostwo
12.macierzyństwo
13.maleństwo
14.marnotrawstwo
15.marzycielstwo
16.męstwo
17.niedbalstwo
18.niedołęstwo
19.państwo
20.paskustwo
21.pijaństwo
22.poddaństwo
23.podpaństwo
24.poselstwo
25.probostwo
26.rodzicielstwo
27.rybołówstwo
28.rycerstwo
29.szaleństwo
30.szewstwo
31.szubrawstwo
32.towarzystwo
33.ubóstwo
34.ustawodawstwo
35.wujostwo
36.wychodźstwo
37.wychowawstwo
38.wykonawstwo
39.zawodowstwo
40.zawodoznawstwo
41.znawstwo
42.żelastwo

1.darmozjadztwo
2.dowództwo
3.inwalidztwo
4.jasnowidztwo
5.kazirodztwo
6.krótkowidztwo
7.paskudztwo
8.przywództwo
9.sąsiedztwo
10.śledztwo
1 5 1