Oblicz. Wszystko dokładnie. :) jesli trzeba to sie rozpisywac itp dzięki . :** Tu są dzialania na liczbach wymierncyh . i nie tylko :) zachowywac tez kolejnosc wykonywania dzialan.

a) -2 -3 * 5 =
b) (-8) : 4 - 2 =
c) 12 : (-2) - (-3) =
d) (-2)³ * 3 - 25 =
e) (-15) : 3 - 5 * (-1) =
f) 3 * (-7) - 7 * (-2) =
g) 6 * (-4) + 6 * (-9) =
h) (-18) : 9 - (-27) : (-1) =

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:14:51+01:00
A) -2 -3 * 5 =-2-15=-17
b) (-8) : 4 - 2 =-2-2=-4
c) 12 : (-2) - (-3) =-6+3=-3
d) (-2)³ * 3 - 25 =-8*3-25=-24-25=-49
e) (-15) : 3 - 5 * (-1) =-5+5=0
f) 3 * (-7) - 7 * (-2) =-21+14=-7
g) 6 * (-4) + 6 * (-9) =-24-54=-78
h) (-18) : 9 - (-27) : (-1) =-2-27=-29
2010-02-24T13:17:06+01:00
A) -2 -3 * 5 = -17
b) (-8) : 4 - 2 = -4
c) 12 : (-2) - (-3) = -3
d) (-2)³ * 3 - 25 = -49
e) (-15) : 3 - 5 * (-1) = 0
f) 3 * (-7) - 7 * (-2) = -7
g) 6 * (-4) + 6 * (-9) = -78
h) (-18) : 9 - (-27) : (-1) = -29
2010-02-24T13:23:39+01:00
A (-2)-15= -17
b (-2)-2= -4
c (-6)+3= -3
d (-8)*3-25= -24-25= -49
e (-5)+5= 0
f (-21)+14= -7
g (-24)-54= -78
h (-2)-27= -29