Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:15:49+01:00
Na pamiątkę bitwy pod maratonem:) wtedy żołnież aby powiadomić lud o wygranej walce biegł w całej uprzęży równo 42KM i 195M a na końcu z wycieńczenia zmarł:)
2010-02-24T13:29:01+01:00
Na pamiątkę bitwy pod maratonem . Pewien mężczyzna miał zanieść bardzo ważną wiadomość , nie udał mu się to jednak gdyż upadł po przebiegnięciu właśnie tego dystansu . Na jego pamiatke bieg maratoński ma taką właśnie długość