Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T13:19:03+02:00
1/3=0,3
3/7=0,4
5/21=0,2
7/9 =0,8

9/24=0,38
1/16=0,06
4/26=0,15

7/24=0,292
35/13=2,692
12/19=0,632
2009-10-17T13:21:33+02:00
A)1/3, 3/7, 5/21, 7/9 z dokładnością do 0,1
b)9/24, 1/16, 4/26 z dokładnością do 0,01
c)7/24, 35/13, 12/19 z dokładnością do 0,001


a) 1/3=0,3 3/7=0,4 5/21=0,2 7/9=0,8
b) 9/24=0,38 1/16=0,06 4/26=0,15
c) 7/24=0,292 35/13=2,692 12/19=0,632