Odpowiedzi

2010-02-24T13:39:42+01:00
Kłamstwa
dwulicowości
oszustwa
skąpstwa
2010-02-24T13:40:04+01:00
Nie toleruje
chamstwa, kłamstwa, obgadywania za plecami, i tak dalej ;d same wady ^^
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T13:40:36+01:00
U innych nie toleruje
-kłąmstwa
-hamstwa
-udawanie kims kim sie nie jest
przechwalania
opowiadania o czym czego sie nie ma
wywzaszania sie
udawania wlasnej glupoty