Odpowiedzi

2010-02-24T13:49:21+01:00
Mozaiki... tam jest ich naprawdę dużo (no i są ładne).
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:53:45+01:00
HAGIA SOPHIA to kościół w stambule (dawnym konstantynopolu)
są tam różne (przepiękne) mozaiki np.:
Mozaika w tympanonie bramy cesarskiej
Mozaika nad wejściem południowo zachodnim
Wizerunki serafów w galerii
Mozaika cesarza Aleksandra
Mozaika w apsydzie głównej
Mozaika Deesis
Mozaika cesarzowej Zoe
Mozaika Komnenów



tyle wiem mam nadzieje, że pomogłam ;)
1 5 1