Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T13:20:12+02:00
Wniosek jaki można wysunąć z tej informacji
Pierwiastek którego masa atomowa wynosi 10,81u to bor
2009-10-17T13:23:21+02:00
Jest to pierwiastek, który nazywa się bor. Znajduje się w grupie 13 i w 2 okresie.Jego liczba atomowa wynosi 5. Jest również niemetalem.
2009-10-17T13:46:15+02:00
Jest to pierwiastek o nazwie bor. Jest niemetalem.