Co to są izotopy:
a. są to atomy jakiegoś pierwiastka
b. są to jony jakiegoś pierwiastka
c. są to źródła jakiegoś pierwiastka


Dawka jest to:
a. miara rażącego działania promenowania prznikliwego
b. wielkość promieniowania
c. jest to pomiar obiektów

3

Odpowiedzi

2010-02-25T12:57:47+01:00
2010-02-25T12:58:06+01:00
Izotopy to są odmiany jakiegośpierwiastka, wiec tu zadna z tych. ewentualnie c)
b)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T12:58:48+01:00
1.
a
2.
b

tylko nie pisz, że skopiowałem od szarik1996

;))