Odpowiedzi

2010-02-24T13:54:49+01:00
Języków obcych - wyszukujemy w nim trudne, nieznane nam słowa .
synonimów, antonimów - wyrazów podobnych, pochodnych .
poszczególnych języków .. typu j.ang.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T13:55:38+01:00
Ortograficzny-wiadomo
frazeologiczny-są tutaj frazeologizmy
językowe- slowka w innych jezykach
antonimy- wyrazy przeciwne
synonimy-pokrewne
wyrazow bliskoznacznych wyraz bliskoznaczne
jezyka polskiego - slowa pochodzenia polskiego
wyrazow obcych slownik w ktorym sa wyrazy nie polskiego pocchodzenia
to są te najgluwniejsze slowniki
12 2 12