Mam napisać wypracowanie o tym co jem. Już je napisałam, ale mam do was pytanie. CZY OPISUJĄC JEDZENIE DODAJEMY PRZED RZECZOWNIKIEM ZAIMEK DER, DIE LUB DAS? Wiem, że zamawiając jedzenie nie stawiamy zaimków. Please pomóżcie mi mam to na jutro!


Manchmal habe ich die Eier. czy Manchmal habe ich Eier.

3

Odpowiedzi

2010-02-24T13:56:09+01:00
Zależy od zdania .
Jeśli masz zdanie Mnchmal habe ich die Eier . to DIE musi być - określa jednolicie rzeczownik .
2010-02-24T15:08:28+01:00
Manchmal habe ich Eier. tak jest dobrze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:59:17+01:00
Ja miałam to samo zadane, a właściwie musiałam napisać to co kupiłam wczoraj i pani od niemieckiego powiedziała, że nie trzeba wstawiać zaimków.