Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:56:51+01:00
Tak, ponieważ dżdżownice spulchniają ziemię, powodując tym samym jej dotlenienie. Dzięki temu rośliny lepiej rosną, bo mają dobre, natlenione podłoże.
2010-02-24T13:57:42+01:00
Dżdżownice użyźniają glebę wiec ich występowanie jest pożyteczne. Kiedy rosną np. jakieś kwiaty lub warzywa lepiej są do nich dostarczane sole mineralne wraz z wodami.Jeżeli jest to miejsce porośnięte trawami trawa rośnie szybciej i jest bujniejsza.

mam nadzieje,że pomogłam
pozdrawiam ;)
2010-02-24T13:59:21+01:00
Dżdżownice spulchniają glebie przez co ją utleniają oraz ją nawożą więc ich występowanie na polach jest korzystnym zjawiskiem