Ile m siatki potrzeba do ogrodzenia kwadratowej działki o powierzchni 0,64 ha. Jaki będzie koszt zakupu tej siatki , jeżeli brama wjazdowa o szerokości 7,5 m będzie wykonana z drewna, a 1m siatki kosztuje 40,80 zł ?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T14:04:17+01:00
P = 0,64 ha
x = 7,5 m
1m siatki - 40,80 zł

P = a²
1ha = 10 000 m²
0,64 ha = 6 400 m²
a² = 6 400 m² /√
√a² = √6 400 m²
a = 80 m

Ob = 4a
a = 80 m
Ob = 4 * 80 m
Ob = 320 m

długość zużytej siatki = Ob - x = 320 m - 7,5 m = 312,5 m
wartość siatki = dł * cena za 1 m = 312,5 m * 40,80 zł/m = 12 750 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:55:29+01:00
0,64 ha=6400m2
6400m2=80m*80m

OB=80m*4=320m

320m-7,5m=312,5m

312,5*40,80zł=12750zł

ODP:Na ogrodzenie potrzeba 312,5m, a koszt tej siatki będzie wynosił 12750zł.