Odpowiedzi

2010-02-24T14:08:00+01:00
Boże proszę cię o dar mądrości i rozumu
gdyż my ludzie bez ciebie zginiemy
nie mamy takich mocy jak ty
wiec pomóż nam w potrzebie

nie mam lepszej
Najlepsza Odpowiedź!
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-24T18:37:59+01:00
Panie Boże wszechmocy daj mi proszę dar rozumu i dar wiary gdyż ten świat jest trudny i my ludzie możemy zginąć bez twojej pomocy wiem nie jestem godna byprosić o tak wiele ale pomóż mi...


Lepszej nie mogę wymyślić