Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:06:45+01:00
Zamykam oczy i wyobrażam sobie, że jetem na pięknej kwiecistej łące. Gdzie wszyscy są dla siebie mili. Gdzie każdy darzy siebie nawzajem miłością.
I leżę sobie na na zielonej trawce i ogądam piękne niebo, na którym świeci słoneczko. ...
; ))
2010-02-24T14:06:47+01:00
Zamykam oczy i wyobrażam sobie morzę , plażę , piękne widoki .......... krajobrazu .