Witam chciałbym by ktoś z was przetłumaczył znaczy napisał list ja napisze po polaku a wy po angielsku tylko nie translatorem .

List :
Witam ! , mam pytanie dlaczego po zarejestrowaniu nie miałem początkowej gry tak jak każdy ? . Z góry dziękuje za odpowiedź .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:14:04+01:00
Hello ! I have a question. Why after i registered i didn't have the starting (basic) game just like the others ?


Po angolu nie ma chyba z gory dziekuje za odpowiedz, ale mozemy np napisac, I hope you will reply my message
2010-02-24T14:27:03+01:00
Welcome! I asked why I did not have to sign the initial game like everyone? Thanks in advance for your reply.