Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:17:23+01:00
Otchłań wciąga w wir codzienności.
Przepaść życia jest głęboka i nikt nie wie, kto w nią wpadnie.
Pasja to nienamacalna miłość.
3 3 3
2010-02-24T14:23:07+01:00
Otchłań - wszechogarniająca nicoś ( bez pamieci zapadać się w otchłań)
przepaść- (jeśli czas.) zginąć bez śladu (rzecz.) niezgłębiona granica ( istnieje przepaść między nami)
miłość- "śmiech i łzy" , żar uczuć, ( Miłość to takie coś, czego nie ma. To takie coś, co sprawia, że nie ma litości. To tak, jakby budować dom i palić wszystko wokół. Miłość to jest słuchanie pod drzwiami, czy to jej buty tak skrzypią po schodach. Miłość jest wtedy, kiedy do czterdziestoletniej kobiety wciąż mówisz moja maleńka i kiedy patrzysz, jak ona je, a sam nie możesz nic przełknąć. I wtedy, kiedy nie zaśniesz, zanim nie dotkniesz jej brzucha. Miłość jest wtedy, kiedy stoicie pod drzewem, a ty marzysz o tym, żeby się przewróciło, bo będziesz mógł ją osłonić.) cytat z filmu "Sara" :)

to tylko moje skojarzenia nie mam pojecia czy są dobre ale może sie przydadza :)
5 3 5