Odpowiedzi

2010-02-24T14:16:27+01:00
To jets twoje a nie moje hobby gdybyś chociaż ppodał czym sie interesujesz...;/
zacznij moje hoooby to:P
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:24:24+01:00
Ja pomogę i to z wielką przyjemnością. Zacząć najgorzej... wiem co to znaczy....

Dobra do rzeczy

"Moje hobby"

Każdy na świecie ma jakieś hobby, czy specjalny talent, choć nie każdy umie go odkryć. Ja mam hobby. Jest to malarstwo.
Malarstwem interesowałam się już od najmłodszych lat.
Moja ciocia była znakomitą malarką. Zwiedzała świat, a zamiast zdjęć, malowała krajobrazy lub szczególne miejsca jakie zobaczyła. Ciocia już od małego uczyła mnie malować.
Jak trzymać pędzel, dobierać kolory czy mieszać je. Bardzo mi się to spodobało. Już w przedszkolu wychowawczynie były pełne podziwu. Wygrałam wiele konkursów i olimpiad plastycznych. Chodzę na dodatkowe zajęcia plastyczne.Idzie mi świetnie. Wszyscy zazdroszczą mi talentu. Sama jestem z siebie dumna.
Malowanie to całe moje życie. W przyszłości chcę zostać zawodową malarką. Już teraz mam swoją galerię. Mam nadzieję że moje marzenie o malarstwie nawet w przyszłości, spełni się bez ograniczeń!

Nie wiem czy naprawdę to lubisz ale nie-wiedziałam co napisać.


11 4 11