Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:05:08+01:00
Atrakcje turystyczne: szerokie piaszczyste plaże, piękne wysokie wybrzeża klifowe, wały wydm mierzeje oraz ciągnące się wzdłuż morza suche lasy sosnowe. Wzdłuż Polskiego morza znajduje się 60 miejscowości wypoczynkowych. Miasta wybrzeża polskiego charakteryzują się dużą liczbą zabytków, zwłaszcza gotyckich murów obronnych, bram i kościołów. Atrakcją turystyczną wybrzeża są także latarnie morskie, których jest kilkanaście.
18 4 18
2010-02-24T18:17:04+01:00
-bliskość moża
-wydmy
-często brzegi klifowe
-wspaniałe widoki
14 2 14