Bałtyk w najdłuższym miejscu ma około 1500km, a w najszerszym - około 600 km. Oznacza to że:

A. jego szerokosć jest około 2,5 razy wieksza niz dlugosc
B. jego dlugosc jest okolo 2,5 razy wieksza niz szerokosc
C. jego szerokosc jest o okolo 2,5 km wieksza niz dlugosc
D. jego dlugosc jest o okolo 2,5 km wieksza niz szerokosc

3

Odpowiedzi

2010-02-24T14:29:24+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:29:31+01:00
Odpowiedź b

1500 km : 600 km =2,5
1 5 1
2010-02-24T14:30:03+01:00
B. jego dlugosc jest okolo 2,5 razy wieksza niz szerokosc