Odpowiedzi

2010-02-24T14:32:16+01:00
Pogoda dzisiaj jest sloneczna. Na niebie nie ma chmur i jest cieplo. Rano bylo chlodno i mglisto.Ale teraz jest juz przyjemnie bo swieci slonce.
2010-02-24T14:32:37+01:00
Witam państwa.Dzisiaj mamy pogodę która napewno nie sprzyja kierowcą.Mamy dodatnią temperaturę więc śnieg się roztapia.Nie mamy żadnych zachmurzeń.Nie ma również silnego wiatru,ale za to mamy niskie ciśnienie które nie sprzyja starszym osobą.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:37:30+01:00
Dziś pogoda jest bardzo ładna,gdzie nie gdzie mogą pojawić się niewielkie opady śniegu.Ciśnienie umiarkowane 950hPa,wiatr słaby od północy.Świetna pogoda na spacery ;)

Liczę na naj...;*