Odpowiedzi

2010-02-24T14:37:23+01:00
1.Nie ma sposobów, które mogłyby generalnie zabezpieczyć
przed wszami. Natomiast duŜo korzyści daje
wczesne zauwaŜenie obecności wszy, Ŝeby szybko je
wyeliminować. Oczywiście jeżeli wie się kto ma wszawice unikać kontaktu z taką osobą.
2.Higieniczny tryb życia to oczywiście codzienne mysie ciała, a także dabnie o siebie. Do higieny mozemy zaliczyc zdrowy tryb zycia-uprawianie sportow i generalny ruch. Niezapominajmy o zdrowym odzywianiu tzn. warzywa owoce , a mniej fast foodow
3.Przedewszystkim przeciw chorobą zakaźnym i wirusowym.
13 4 13
2010-02-24T14:38:02+01:00
Stosowanie szamponów, lotionów oraz preparatów roślinnych.


Higieniczny tryb życia polega na dbaniu o swoja higienę, czyli dbanie o czyste ręce , czyste i uczesane włosy , dbanie aby nasze ciało czyste i odświeżone . Trzeba prowadzić higieniczny tryb życia , ponieważ kiedy komuś brak higieny oznacza to , że jest nie wychowany i będzie często popadać w choroby .
Jeżeli ktoś chce być lubiany i nie chorować powinien prowadzić zdrowy, "czysty" tryb życia .

Dzieci mają słaby układ odpornościowy, wiec łatwo mogą ulec zakażeniom, chorobom. Toteż szczepi się dzieci przeciw różnym chorobom zakaźnym i wirusowym.
50 4 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:38:19+01:00

-nie korzystac wspólnie z rzeczy osobistego użytku, takich jak: grzebień lub szczotka, gumki do włosów, ręczniki, czapki, szaliki i inne ubrania.
- Unikać bezpośredniego kontaktu (włosami) z innymi ludźmi. Zasada ta dotyczy przede wszystkim dzieci. Nie ma skutecznych metod zapobiegających zakażeniu się wszawicą

2
higieniczny tryb zycia polega na dbaniu o higiene. Nalezy myc sie codziennie,
to takze: wypoczynek, odżywianie i higienę osobistą. Wypoczynek jest istotny ze względu na funkcje przywracające siły fizyczne i psychiczne.
Dla naszej higieny ważne jest również dbanie o czystość ciała i ubrania.
-Czystość i świeżość poprawia samopoczucie i pomaga w utrzymaniu zdrowia.
-Właściwe odżywianie

3 Dzieci maja jeszcze stosunkowow słaby uklad odpornosciowy,jeszcze niewykształcony i łatwo zapadaja na rozne infekcje . Dlatego dzieci szczepi sie aby były odporne na wiele chorób wirusowych np. odra
16 4 16