Odpowiedzi

2010-02-24T14:38:34+01:00
Wuj Karol kupił 24 czekolady więc wkładając do paczek po 1 czekoladzie mógł przygotować 24 jednakowe paczki
znalazły się tam też po5 mandaryneki po 1 batonie
zostało 12 batonów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:38:52+01:00
12 paczek, bo:
24:2=12
120:10=12
36:3=12
Każda paczka zawierała :
10 mandarynek
3 batony
2 czekolady

;)
1 5 1
2010-02-24T14:40:12+01:00
NWD liczb 120, 36 i 24 = 12
120:12 = 10
36:12 = 3
24:12 = 2
odp: Wujek przygotowal 12 jednakowych paczek ktore zawieraly 10 mandarynek 3 batony i 2 czekolady.