Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:47:55+01:00
Gdy jestem smutny staram się na samym początku znaleźć sobie jakieś zajęcie, które pozwoli choć na chwilę zapomnieć o tym co spowodowało ów smutek. To pozwoli mi się uspokoić dzięki czemu w chwili gdy zacznę myśleć nad tym jak rozwiązać moje problemy będę miał jaśniejszy umysł. Dzięki takiemu działaniu szybko uporam się z moimi problemami a smutek szybko minie.
2010-02-24T14:50:52+01:00
Gdy jestem smutna słucham spokojnej uspakajającej muzyki. Czasami też idę się przejść by wszystko przemyśleć.. i w takich chwilach muszę być sama, by nikt mi nie zakłucał spokoju.
1 5 1