Odpowiedzi

2010-02-24T15:01:40+01:00
-Wiecie co ? Marek mówił mi o takiej fajnej grze !
-O jakiej znowu grze ! Coś znowu wymyślił ?
-Mamo to nie całkiem gra ,ale taki program komputerowy do nauki j.angielskiego !
-A ile to będzie kosztowało ?
-Ja nie wiem .pewnie jakieś 50 zł.
-Dobrze zastanowimy się .
-Dzięki !
-Ale czekaj,czekaj.
-Co znowu ?
-Za to musisz posprzątać swój pokój .
-Muszę teraz ?
-Tak ,w tej chwili !!!
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:11:10+01:00
-Witaj mamo! Gdzie tata?-pyta Janek
-Jeszcze w pracy. A czemu pytasz?
-Bo musimy porozmawiać, a właściwie to mam do was prośbę.
-O co chodzi synu?- pyta tata zza drzwi.
-Dobrze, że jesteś tato. Czy wysłuchacie co mam do powiedzenia?
-Ależ oczywiście-odpowiadają rodzice.
-Więc chciałbym was prosić, abyście dali mi pieniądze na program komputerowy do nauki angielskiego.
-Ale Jasiu w szkole uczysz się angielskiego, to nie wystarcza?
-Przecież wiecie jak słabe mam oceny z angielskiego, a Sławek z mojej klasy pokazał mi dzisiaj ten program i jest bardzo ciekawy.
-Ale nie mamy pewności czy będziesz długo z niego korzystał.
-Bardzo mi zależy na dobrych stopniach, a oceny z angielskiego psują mi średnią, więc oprócz nauki w szkole muszę dać coś od siebie i uczyć się samodzielnie w domu.
-No cóż... Chyba masz rację. Damy Ci pieniądze.
-Dziękuję wam bardzo!
9 3 9