Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:56:03+01:00
ISTNIENIE:
- Biblia,
- Tradycja,
- przekonanie,
- księgi,
- głoszenie księży,
- wiara przekazywana z pokolenia na pokolenie,
- dowody rzeczowe: np. całun turyński, drzewo z krzyża,
- udokumentowane cudy za życia i po śmierci.
NIE ISTNIENIE:
- odkryto niedawno grób pewnego ukrzyżowanego, badania moga wskazywać na autentyczność że to Chrystus,
- istnienie innych wiar: np. buddyzm,
- sekty głoszące nieprawdziwość kościoła katolickiego,
- nie ma innego oparcia na istnieniu Jezusa niż Biblia i spisy ludności w Palestynie w tamtejszych czasach,
- ośmieszanie wiary przez media,
- katastrofy i kataklizmy nad ziemią,

pozdro:)
ALE: "Bóg jest dżentelmenem, nie pcha się tam, gdzie go nie chcą"
3 5 3
2010-02-24T15:47:46+01:00
Istnienie Boga:

# Ciała są w ruchu; istnieje zatem Pierwszy Poruszyciel.
# Zdarzenia mają powody; jest zatem Pierwsza Przyczyna.
# Rzeczy istnieją; jest zatem ich Stwórca.
# Najwyższe dobro istnieje; ma ono zatem swoje źródło.
# Rzeczy są przemyślane; służą zatem jakiemuś celowi.
2 4 2