Odpowiedzi

2010-02-24T14:55:05+01:00
Św Wojciech jest biskupem męczennikiem był politykiem religijnym na skale europejska urodził się u schyłku pierwszego tysiąclecia jest jednym z najbardziej uznawanych patronów kościoła był biskupem Pragi był także na Węgrzech
23 2 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:58:35+01:00


Święty Wojciech był biskupem i politykiem religijnym, lecz przede wszystkim jest znany ze swego męczeństwa. Urodził się około 956 roku w Libicach. Jest jednym z najbardziej uznawancyh patronów kościoła.
14 4 14