Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:53:46+01:00
Pochmurny = pochmurnie
piękny = pięknie
zielona = zielono
zimne = zimno
duży = dużo

Dzisiaj jest bardzo pochmurnie.
Na festiwalu piosenki było pięknie.
Zielono mi!
Ależ, dzisiaj zimno!
Zjadłam bardzo dużo cukierków w czasie wycieczki.
7 4 7
2010-02-24T14:53:59+01:00
Ładny-ładnie
Kasia ładnie posprzątała pokój.

porządny-porządnie
Zosia porządnie odrobiła zadanie domowe.

wesoły-wesoło
Wkrótce wiosna, ptaszki od rana wesoło śpiewają.

cichy-cicho
W muzeum należy zachowywać się cicho.

smutny-smutno
Od rana padał deszcz i było mi smutno.
6 4 6