Odpowiedzi

2010-02-24T14:57:48+01:00
2 x ³+ 3=x ²+6x
2 x ³-x ²-6x+3=0
x ²(2x-1)-3(2x-1)=0
(2x-1)*(x ²-3)=0
=>(x ²-3) = 0 i (2x-1) = 0
=>x ² = 3 i 2x = 1
=>x = √3 v x = -√3 i x =½

(=> - wynika z tego że:)
(v -lub)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:59:30+01:00
2 x ³ + 3 = x ² + 6x
2 x ³ + 3 -x ² - 6x = 0
2 x ³ -x ² - 6x+ 3 = 0
x ² ( 2x -1) - 3(2x-1) =0
(x ²-3)(2x-1)=0
(x ²-3) = 0 i (2x-1) = 0
x ² = 3 i 2x = 1
x = √3 lub x = -√3 i x =½