Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:59:33+01:00
Właściciel zwierzątka musi:
1.troszczyć się o swego pupila
2.opiekować się nim
3.karmić go
4,bawić się z nim
5.wychodzić z nim na spacer
6.kąpać go
7.czesać go
8. zaprowadzic do weterynarza gdy jest chore
9.pamiętać o szczepieniu
10.kochać je
1 5 1
2010-02-24T15:01:25+01:00
1.Musi się z nim bawić
2,zwierze musi mieć stałą opiekę
3.właściciel musi pamiętać o karmieniu zwierzątka
4.Gdy jest gorąco oraz nie tylko(codziennie) właściciel powinien dawać swojemu pupilowi wodę
5 Musi dbać o jego czystość.
6.Zabierać go do weterynarza
7.wyprowadzać go na spacery
1 5 1