Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:01:44+01:00
W zeszłym roku statystyka zabiegów w Belgii wyniosła niewiele ponad 700 osób. To dwa razy więcej niż w 2007 r. „Liderem” jest Holandia, gdzie już 12-letnie dzieci (za zgodą opiekunów) mogą decydować o swojej śmierci. Według oficjalnych danych ogólna liczba zabiegów przeprowadzonych w 2007 r. wyniosła 2010. Mówi się jednak, że ok. 20 proc. nie było deklarowane, a rzeczywista liczba to 3600.

Mam nadzieje ze pomoglem
2010-02-24T15:04:58+01:00
Ogólnie w tym roku w Holandii miało miejsce 12,660 przypadków różnych form eutanazji A o belgi nic nie ma ;pp
2010-02-24T15:06:22+01:00
W 2005 r. dokonano w Holandii 550 "niedobrowolnej eutanazji" - bez wyrażenia prośby chorego. Ogólnie w tym roku w Holandii miało miejsce 12,660 przypadków różnych form eutanazji (9,3% ogólnej liczby zgonów w tym kraju). W belgi przeprowazono ich około 700.