Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:14:36+01:00
Szczecin, 24.02.2010 rok(w prawym górnym rogu)

Patrycja Patrycjuszowska (w lewym rogu troche nizej niz data)
ul. Księcia Alberta 24
71-154 Szczecin

Dyrektor (z prawej strony troche nizej niz dane osobowe)
Miejskiego Centrum Kultury
ul. Wymyślna 13
00- 810 Szczecin

Uprzejmie proszę o przyjęcie mnie w Pańskim Centrum Kultury do sekcji tanecznej.
Pragnę dokształcać się, a także przekazywać nabyte umiejętności taneczne młodszym ode mnie osobom. Tańczę od 7 roku życia i mam doświadczenie w praktycznie wszystkich stylach tańca począwszy od tańca towarzyskiego, współczesnego po taniec nowoczesny.
Z przyjemnością spotkam się z Panem, aby przedyskutować możliwość mojego przyjęcia do sekcji tanecznej. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poważaniem
Patrycja Patrycjuszowska(pod spodem z lewej strony)

2010-02-24T15:21:42+01:00
Warszawa, 16 lutego 2010r
Tadeusz Nowak
os. Brzozowe 00/00
00-000 Warszawa


Pan Marcin Kowalski
Dyrektor miejskiego centrum kultury
ul. Kogucia 00.
00-000 Warszawa
Szanowny Panie Kowalski!
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do sekcji tańca współczesnego a Pańskim centrum. Prośbę swą motywuję tym, że od 5 lat tańczę. Dotychczas tylko w szkolnej grupie tanecznej. Chciałabym rozwijać się dalej w tym kierunku, iż z tańcem wiąże swoją przyszłość i zawód. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Z wyrazami szacunku
Tadeusz Nowak