Odpowiedzi

2010-02-24T15:09:01+01:00
Siła ciężkości = m*g
a)g=1,6 m/s²
więc F=350kg * 1,6 m/s² = 560N
b)g=12 m/s²
więc F=350kg * 12 m/s²=4200N=4,2kN
2 4 2
2010-02-24T15:16:07+01:00
Q=m*g

a)
Q=350kg*1,6m/s^=560N=0,56kN

b)
Q=350kg*12m/s^=4200N=4,2kN
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:17:53+01:00
A) F=m*a F=350kg*1,6m/s2 F=560N
b) F=m*a F=350kg*12m/s2 F=4200N


dwójki po sekundach to kwadrat
1 5 1