Kasia Wróciła ze szkoły o godz.! 13.45 .Do godziny 14.25 oglądała w telwizji program o morskich rybach,a nastepnie przez 30 minut odrabiała lekcje.Potem pozła na zbiórke harcerska szła 25 minut. Ile casu zajeły Kasi czynnosci od przyjscia ze szkoły? Czy Kasia zdązyla na zbiórke o godz 15.15??

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:09:35+01:00
40min+30min+25min=95min=1h35min
13.45+1h35min=15.20.
Odp: Te czynności zajęły Kasi 1h35min oraz nie zdążyła ona na zbiórkę planowaną na 15.20.
4 3 4
2010-02-24T15:10:26+01:00
14.25=30min=14.55
14.55+25=15.20
Odp:Kasia nie zdąży na zbiórkę
2 5 2
2010-02-24T15:16:05+01:00
Od 13:45 do 14:25 oglądała TV(40 min)
od 14:25 do 14:55 robiła lekcje (30 min)
od 14:55 do 15:20 szłą na zbiórke(25min)

Nie zdążyła na zbiórke o 15:15
1 5 1