Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:12:05+01:00
1.
Serdecznie zapraszam Panią na spotkanie z kombatantem. Odbędzie sie ono w Domu Ludowym w Bierudzy 1 marca br. o godz. 15:00. Serdecznie zapraszamy na spotkanie!

Zarządzca Domu Ludowego Marian Nowak

2.
Mamy zaszczyt zaprosić Pana na konkurs poezji o tematyce II wojny światowej. Odbędzie się ono W Szkole Podstawowej w Bierudzy 7 marca br o godz. 11:00. Bardzo serdecznie zapraszamy!

Dyrekcja Szkoły Podstawowej
1 3 1
2010-02-24T15:12:11+01:00
Serdnecznie zapraszam panstwa Jasnyk na spotkanie z konbatantem ,ktore odbedzie sie (.. wpisz co chcesz)dnia 23 marca 2007 roku.Czekaj niespodzianki mile upominki i cieikawe rozmowy.Bo spotkaniu zapraszamy na maly poczestunek w naszej kawiarni.
Z powarazniem Kawiarnia....

Mamy zaszczyt serdecznie zaprosic panstwa kowalskich na konkutrs poezji tematycznje zwiazanej z 2 wojna swiatowwa.Bea ciekawe rozmowy ciekawe nagrody i wielke innych atrakcji.kONKUTRS odbedzie sie w restauracji Kolwa NA ulicy Barowej 22 dnia 02.maja 2005roku.Serdecznie zapraszamy .
Z powarazeniem dyretork
3 3 3