Boisko do piłki nożnej ma kształt prostokąta , którego długość może wynosić od 100 do 150 metrów , a szerokość od 64 do 75 metrów . Oblicz , ile wynosi pole najmniejszego z możliwych boisk do piłki nożnej . :)

__________________
Daje 30 pkt . :D

3

Odpowiedzi

2010-02-24T15:12:07+01:00
P prstokąta= a * b

100m*64m=6400m²

Odp. Najmniejsze z możliwych pól wynosi 6400m²
2 5 2
2010-02-24T15:12:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:13:10+01:00
P=a razy b
P= 100 razy 64
P=6400m kwadratowych
Odp:Najminiejsze pole boiska może wynosić 6400m kwadratowych
2 5 2