Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:14:08+01:00
Prądy cieple:

Połnocnopacyficzny,
Karaibski,
Półocnoatlantycki.
równikowy wsteczny,
mozambicki,
gwinejski,
brazylijski,


Prady Zimne:

antarktyczny,
okołobiegunowy,
Dryf Wiatrów Zachodnich
Kalifornijski,
Labladorski,
2 5 2
2010-02-24T15:16:35+01:00
Prądy morskie ciepłe: Norweski,Gwinejski, Gujański,Prąd Somalijski, Mozambicki, Madagaskarski, Kuro-siwo,
Prądy zimne to: Labradorski, Kanaryjski, Benguelski, Kalifornijski, Peruwiański, Grenlandzki, Oja-siwo
1 5 1
2010-02-24T15:17:15+01:00
Ciepłe:
-Południoworównikowy
-Prad Zatokowy
-Prąd Północnoatlantycki
-Równikowy Prąd Wsteczny
-Prąd Wschodnioaustralijski
zimne:
-Prąd Kanaryjski
-Arktyczny Prąd Okołobiegunowy
-Dryf Wiatrów Zachodnich
-Prąd Wschodniogrenlandzki
-Oja Siwo
1 5 1