Odpowiedzi

2010-02-24T15:13:11+01:00
- zmiana klas (np. I idzie do klasy II, a II do I)
- zmiana nazwisk (przy nowym nauczycielu)
- zmiana nazwisk przy kartkówce
- wywiesić na gazetce szkolnej informacji o spotkaniu nauczycieli na którejś lekcji

;) Trzy pierwsze sprawdzone ^^
48 4 48
2010-02-24T15:15:52+01:00
1.Podkładanie pinesek kolega i nauczycielą
2.Dzwonienie do kazdego na lekcji i sprawdzenie czy nie ma włączonego telefonu ( a jak ma to dostaje uwagę )


ocxzywiście to są tylko 2 przykłądy a ich jest ful ... i to jeszcze w mojej klasie ;)
pozdrawiam
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:17:51+01:00
1. podkładanie pierdzącej poduszki nauczycielowi
2. naśladowanie nauczyciela w zabawny sposób
3. mała karteczka na której pisze "proboszcz za oknem" i puszczasz ją po klasie (najlepiej kiedy macie lekcje na pierwszym pietrze)
4. komuś kto ma napój gazowany typu cola, sprite, gdy go nie ma mocno wstrząsnąć aby wywołać efekt "BUM"
5. do napoju gazowanego wrzucić mentosa i poczęstować kogoś tym napojem.
5 4 5